Brev:
Søvn og behov for amning
13. maj 2012
Alder:
6 mdr.
Søvn og behov for amning
Hej Helen
Er simpelthen i tvivl igen om den søvn. Vores datter er nu 6,5 måned. Hun følger den plan du du giver for et barn på et halvt år. Hun er god til gumlemad, får tre lure om dagen og bruger ikke sut.
Tvivlen kommer her: Hun bliver stadig ammet hver 2,5-3 time. Er det sult eller? Hun får tre måltider og godt med mælk i løbet af dagen.
Hun er begyndt at tage sutteflaske og har prøvet en gang med mme til midnat, men mønsteret er det samme.
Hilsen Linda